Terug
HomeMedewerker Business support

Medewerker Business support

Stap in de dynamiek van de advocatuur, waar geen dag
hetzelfde is!

Voor onze vestiging in Groningen zijn wij op zoek naar een
gedreven medewerker Business support met passie voor de juridische
wereld.

Werken bij TRIP Advocaten Notarissen

TRIP is marktleider van Noord-Nederland. Verspreid over kantoren
in Groningen, Leeuwarden en Assen steken onze ruim 80 juristen de
handen uit de mouwen voor onder andere ondernemingen, overheden,
zorg- en onderwijsinstellingen en woningcorporaties. Onze
professionals hebben verschillende achtergronden en specialismes,
maar ook ten minste één overeenkomst: passie voor hun vak. Het zijn
betrokken professionals die hun verantwoordelijkheid nemen en onze
cliënten proactief van dienst zijn. Werken bij TRIP betekent óók
werken bij een kantoor dat bewezen heeft juridische diensten van
topniveau te leveren. Dat blijkt telkens opnieuw uit onafhankelijk
onderzoek van diverse bureaus. De mix van aanstormend talent en
senioriteit zorgt voor een inspirerende dynamiek.

Wat ga je doen?

Als medewerker Business support bij TRIP ben je een essentieel
onderdeel van ons team. Je zult nauw samenwerken met advocaten en
andere ondersteunende medewerkers om de dagelijkse werkzaamheden
soepel te laten verlopen en onze cliënten de best mogelijke service
te bieden.

Jouw verantwoordelijkheden omvatten onder meer:

  • Het beheren van de agenda’s van advocaten.
  • Het verzorgen van correspondentie, zowel schriftelijk als per
    e-mail.
  • Het voorbereiden en redigeren van juridische documenten, zoals
    contracten, processtukken en notities.
  • Het assisteren bij het voorbereiden van presentaties en het
    verzamelen van benodigde informatie.
  • Het beheren van inkomende en uitgaande communicatie.
  • Het organiseren van reizen en accommodaties voor zowel
    advocaten als cliënten.
  • Het ondersteunen bij andere administratieve taken, zoals het
    bijhouden van dossiers, facturatie en het archiveren van
    documenten.

Wie ben jij?

Je hebt relevante werkervaring binnen de business support, bij
voorkeur binnen de advocatuur of een andere juridische omgeving.
Daarbij ben je in het bezit van een uitstekende kennis van
relevante software, zoals Office365. Ook ben je kordaat en
klantgericht, proactief en denk je graag mee.

Daarnaast beschik je over:

  • Minimaal mbo-niveau 4 werk- en denkniveau.
  • Talent voor plannen, organiseren en overzicht bewaren.
  • Sterke communicatieve vaardigheden.
  • Uitstekend gevoel voor verhoudingen en belangen en je weet hoe
    daar mee om te gaan.
  • Bekendheid met juridische terminologie en procedures is een
    pré.
  • Je bent minimaal 4 dagen per week (30 uur) beschikbaar.

Wat bieden wij?

  • Een uitdagende en dynamische werkomgeving binnen het grootste
    advocaten en notariskantoor van Noord-Nederland.
  • Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele
    ontwikkeling.
  • Een competitief salaris (max. € 3.816,– bruto o.b.v. 37,5 uur)
    en uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een mooie, moderne werkplek met veel daglicht, gezelligheid en
    een dynamisch jong team.
  • Een centrale locatie in Groningen, goed bereikbaar met het
    openbaar vervoer.

Vereisten

Geïnteresseerd?

Carolien de Wilde-van Dijk, Manager Business support advocatuur vertelt je graag meer over deze dynamische baan. Je kunt haar bereiken via 06-55002111. Solliciteren kan met onderstaande knop, voor 1 juni 2024.

We kijken ernaar uit om kennis met je te maken!


Interesse?

Solliciteer nu
Terug naar werken bij
Contact image

Contact

Als grootste juridische adviespraktijk van Noord-Nederland staan wij centraal bij onze cliënten Wij werken in de provincies Groningen, Friesland en Drenthe (en ver daarbuiten) vanuit onze kantoren in Groningen, Leeuwarden en Assen.

Lees meer